Sponsoring

Jeżeli jesteś zainteresowany reklamą na aucie zespołu CzekanMotorsport prosimy o kontakt.


Linki

www.czekan.pl

www.autoklub.pl

www.rallyonline.pl

www.rajdy.hoga.pl

Kontakt

Błażej Czekan
tel. 694 498 442
kipp3r@wp.pl

Samochody

Honda Civic Type-R
Honda Civic Type-R. Zbudowana do rajdów w 2010 roku do klasy A7. Silnik Toda Racing 250KM. Dodatkowa chłodnica oleju mocal, dolot powietrza AEM,Wyspawana buda, klatka full Sparco CrMo 32Kg (top cela), krótka skrzynia, szpera, wyposażenie Sparco, system gaśniczy OMP, fotel kierowcy sparco EVO, fotel pilota Sabelt z uszami, pasy 6pkt, Pudło na kaski, wykonczenia kewlar, deska flokowana, wyświetlacz biegów, diodowy obrotomierz, halda, twarde poduszki pod silnikiem JAS, uniball na wachaczach, hydrauliczny ręczny AP Racing z korektorem sily hamowania Tilton. Sportowy katalizator firmy HJS z homologacją FIA, komputer HONDATA, PROFLEX EVO 4 aluminium Top Mount asfalt + szuter.



Ford Escort
escort1 Ford Escort RS 2000 1992 rok. 170 koni. Zbudowany w 2002 roku. Wyspawana i odchudzona karoseria, klatka bezpieczeństwa Ireco, zawieszenie Koni, wydech Remus, silnik Świątek, fotele Sparco, pasy Schrot 3pkt.



Ford Escort RS 2000 A7
escort2 Ford Escort RS 2000 1996 rok.
190 koni. Zbudowany do rajdów w 2005 roku. Wyspawana i odchudzona karoseria. Klatka bezpieczeństwa top cela Sparco CrMo. Krótka skrzynia, szpera, twarde poduszki silnika, zawieszenie na unibolu, ręczny korektor siły hamowania, wyposażenie Sparco deska flokowana, wyświetlacz biegów, box na kaski, fotele Bimarco, system gaśniczy OMP, pasy 4pkt, Zawieszenie Bilstein, Halda Teratrip, silnik Świątek, elektronika AEM.

Honda Civic Type-R N3
honda Honda Civic Type-R 2002 rok. 218 koni. Zbudowana do rajdów w 2006 roku. Top N3. wyspawana buda, klatka full opcja Sparco CrMo 32Kg (top cela), krótka skrzynia, szpera, wyposażenie Sparco, system gaśniczy OMP, fotel kierowcy sparco EVO, fotel pilota OMP z uszami, pasy 6pkt, Pudło na kaski, wykonczenia kewlar, deska flokowana, wyświetlacz biegów, diodowy obrotomierz, halda, twarde poduszki pod silnikiem JAS, twarde gumy na wachaczach, hydrauliczny ręczny na 2 pompach AP z 2 korektorami siły hamowania TILTON (zgodnie z homologacją), sportowy katalizator firmy HJS z homologacją FIA, komputer HONDATA, PROFLEX asfalt + szuter.